Dodací a platební podmínky

pro internetový obchod www.geme.cz

I. Možnosti dopravy

  1. Objednané zboží doručujeme kurýrní službou PPL.

     

  2. Doručujeme na území České republiky a Slovenska.

     

  3. Cena dopravy:

     

  • Doprava je zdarma pro všechny objednávky produktu Elektrický domácí kompostér GEME.

  • U objednávek ostatního sortimentu je cena dopravy 99 Kč.

II. Dodací lhůty

  1. Zboží skladem expedujeme do 1–2 pracovních dnů od přijetí platby na náš účet.

  2. Dodací lhůty mohou být prodlouženy v případě vyšší moci (např. výpadky přepravců, nepříznivé počasí) nebo v období svátků.

  3. O odeslání zásilky vás budeme informovat e-mailem včetně sledovacího čísla zásilky.

III. Možnosti platby

Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.

Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

  1. Přijímáme následující způsoby platby:

     

  • Platba online kartou (Visa, Mastercard)

     

  • Google Pay

     

  • Apple Pay

     

  • Twisto (odložená platba)

     

  • Bankovní převod

     

    2. Platba probíhá bezpečně prostřednictvím zabezpečené platební brány.

     

    3. U platby bankovním převodem je třeba provést úhradu na účet uvedený v potvrzení objednávky. Objednávka je expedována až po připsání platby na náš účet.

IV. Převzetí zboží

  1. Při převzetí zásilky od přepravce prosíme kupujícího o kontrolu neporušenosti obalu.

  2. Pokud je obal poškozený, doporučujeme zásilku nepřebírat a neprodleně nás kontaktovat.

  3. Pozdější reklamace mechanického poškození způsobeného přepravou nemusí být uznány.

V. Ostatní ujednání

  1. Pokud kupující nepřevezme objednané zboží bez oprávněného důvodu, vyhrazuje si prodávající právo požadovat náhradu nákladů spojených s expedicí a zpětným doručením zásilky.
    Výše těchto nákladů odpovídá skutečným nákladům na dopravu.

  2. V případě, že nebude možné objednávku z jakéhokoli důvodu splnit (např. nedostupnost zboží), budeme kupujícího neprodleně kontaktovat a nabídneme náhradní řešení nebo vrácení zaplacené částky.